Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż zarządzanie projektami

Szkolenia polecane

PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkole
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi...

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.

Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1580.001480.00 zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2024-06-07 - 2024-06-07 Lokacja: Kraków, Małopolskie

980.00930.00 zł

1143.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-50zł

Profesjonalny office manager, najlepsze praktyki biznesowe. Szkolenie dla asystentek/asystentów
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.

Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

940.00 zł

1156.20 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów.
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE

Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1750.001490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-260zł

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.001380.00 zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Szkolenia

Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach

Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-14 Lokacja: Do uzgodnienia.

2000.00 zł

2460.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Telefoniczna obsługa klienta
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż zarządzanie projektami

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.